Honlapkészítés, felújítás

Honlapkészítés Honlapkészítés Rausch Richárd

Ha ezt a fejezetet végigolvasod, akkor megtudhatod, hogy mit csinálok meg egy Joomla honlap elkészítése előtt több, mint 10 év tapasztalat után!

Ha kihagyod, fontos alaplépések maradhatnak ki a saját internetes jelenlétedben!

Honlapkészítés a mai digitális világ alapelvárása, de vajon mindent megtettél, hogy megtaláljanak az ügyfeleid és leendő ügyfeleid ebben a digitális világban?! Honlapkészítés előtt ezeket a lépéseket beszélem át ügyfeleimmel, hiszen ezekre a tapasztalatokra neked szükséged van.

Honlapkészítés első lépései előtti lépések, avagy a közösségi média hatalma

Az internetes jelenlétnek nem az egyetlen módja a honlapkészítés. Valójában vannak honlapkészítés előtti kötelező közösségi média elemek is. Ezeket minden vállalkozásnak nagyon ajánlott lépések.

Google Cégem szolgáltatás

Biztosan találkoztál már Google keresési oldalak elején térképpel, ahol a helyi vállalkozásokat listázta ki a kereső.

google cégem keresés

Te is láthatod, hogy mekkora előnyt jelent ez egy helyi vállalkozásnak. Mobilon azonnal hívhatjuk és akár oda is navigálhatunk az üzlethez. Amennyiben üzletünk van ez egy kötelező elem. Az ügyfelek azonnal értékelhetik is a szolgáltatást, erre telefonunk gyakran fel is kér, ehhez elég egy fotót készíteni a helyszínen. Minél több és jobb az értékelésünk, annál szívesebben listáz minket a Google Cégem is.
Tehát elengedhetetlen az ügyfelek elégedettsége, amit manapság mindenütt szívesen fejeznek ki a emberek, főleg, ha elégedetlenek. Ezért nem árt a pozitív értékelésekre is motiválnod őket.

Facebook oldal, közvetlen kapcsolat a vevőkkel

Magyarországon a legnépszerűbb közösségi média a Facebook. Ismerek olyanokat, akik kizárólag a Facebookon keresnek. Őket se veszítsd el, mint lehetséges vásárlókat.

facebook oldal

Ezen a felületen mindenki hozzászólhat, kérdezhet. Érdemes a közvetlen visszajelzést kihasználni, hiszen sokszor nem csak kritikát, dicséretet, de ötleteket is kaphatunk ügyfeleinktől. Növelhetjük elkötelezettségüket. Bebizonyíthatjuk ügyfeleinknek, hogy szakértők vagyunk a szakmánkban. A közérthetőség elvárás. Kerüljük az érthetetlen szakzsargont.

Instagram, képes hangulatkeltés

A fiatalok körében népszerű, ha a célcsoportunk a tizenévesek, akkor kötelező darab.

instagram

Természetesen az újabb és újabb közösségi oldalak jelenhetnek meg, és ezek akár elérhetik a fenti lista népszerűségét is, ezért mindig nyitottnak kell lenned más kommunikációs formákra is.

Honlapkészítés 1. lépés, konkurencia felmérés, kulcsszókutatás

Egy honlap célja általában az új vevők szerzése, ehhez viszont meg kell találniuk az oldalt a leendő ügyfeleidnek. Ráadásul azoknak, akik a te szolgáltatásaid vagy termékeid iránt érdeklődnek.

Hogyan tudjuk meg, hogy az ügyfeleink milyen kulcsszavakra keresnek az interneten?!

Amikor egy kifejezésre keresel, akkor a Google fel szokott ajánlani a lap alján kapcsolódó kereséseket. Ezek hasznosak lehetnek neked is, hiszen a javaslatokat végigböngészve megtalálhatod a neked megfelelő kulcsszavakat is.

Google kapcsolódó keresés 

Ennél pontosabb eredményt ad a Google AdWords kulcsszótervezője, ehhez csak egy aktív kampánnyal kell rendelkezned. Ez az igazi segítség, mert megmutatja neked, hogy ebben a témában milyen szavakra keresnek az emberek. Az is előny, hogy fizetett hírdetéssel azonnal látgatókat terelhetsz a honlapodra. A keresőoptimalizáláshoz is megkapod a megfelelő kulcsszavakat. Márcsak a megfelelő tartalmat kell elkészítened hozzá.

 

Rausch Richárd

PHP programozó, Joomla és Opencart fejlesztő vagyok. A Joomla 2004 óta a kedvenc CMS-em.

rausch.hu